Sunday, April 27, 2008

Happy For YOU

teman-teman rapat ketika di zaman Univ akan mengakhiri zaman solo mereka tak lama lagi. rasa gembira dengan mereka. the only pasangan dari batch kami, akan mengakhirinya pada 25 May dan teman rapat saya bernama Rafidah pula akan mengakhirinya pada 24 May pula. namun kemungkinan besar saya tak dapat menghadiri kedua-duanya. CIk Maziati...saya InsyaAllah akan pergi kenduri di belah Ikram, manakala CIk Pidah, saya InsyaAllah akan pergi ke belah Disk (hazrul)...so sesapa yang sudi nk join saya ke Benta selepas kita ke Equine (Ikram's)...di alu-alukan :)

kadang-kala terpikir, semua orang dah start fikir mengakhiri zaman solo mereka, well...kita tunggu aje my turn. InsyaAllah :) cuma bukan dalam masa terdekat...let it be before my 30th birthday ... at least I kept my words....before I turn 26, I would give my heart to someone...now, doa for the best of my happiness :)

my holiday